Stats Of Hits
Az első lépes 2db csavar eltávolítása, majd az árnyékoló leszedése a kormány fele húzva. További három csavar kitekerése, hogy a kilométeróra is kijöjjön a helyéről.  Először a külső keretet vesszük ki, aztán az egész óra kiemelhető. Kiemelés után, a hátulján levő két darab csatlakozót lehúzzuk, úgy, hogy a rögzítő gombját benyomjuk. Majd vihetjük is be az asztalra szétszedni. A műanyag patentoknál fogva szét is szedhetjük darabokra. Előbb a tetejét kell leszedni, majd a mutatókat és utána lehet az aljának nekiállni. Mielőtt a mutatókat leszednénk, jelöljük meg a pontos helyzetüket, különben a későbbiekben nem ugyan azt az értéket fogja mutatni mit szétszedés előtt. A mutatókat úgy kell leszedni, hogy az óra járásának ellenkező irányába tekerjük, és felfele húzzuk. Tekerés közben kicsit kerregős hangja lesz, de ez azt jelzi, hogy jó irányba forgatjuk. Ha mutatók lejöttek, akkor le lehet szedni az alját, és hozzá lehet férni a keresett és kiszedésre szánt SMD LED-ekhez. Az SMD LED-ek színeit tetszőlegesen lehet változtatni, csak ki kell cserélni őket. Jelen esetben a mutatók világítását, cseréljük ki. Hat darab LED van a mutatók és kettő darab, a kvarckijelző megvilágítására.                   A LED-eket nagyon óvatosan, gyorsan kell ki illetve  beforrasztani, mert nem bírják sokáig a melegítést.  Az SMD LED-ek helyes polaritásáról beforrasztás előtt  győződjünk meg! Az SMD led pozitív oldala egy kis  bevágással van megjelölve, amit a nyáklemezen egy kis  háromszöggel jelölnek.  A kvarckijelző szalagkábelére nagyon vigyázunk, nehogy  megsérüljön!  Az SMD LED-ek kicserélése után javasolt a világítási  próba, amit az autóban kell elvégezni.  A próbához mind a két csatlakozót, (amit lehúztunk az  elején) vissza kell rakjuk, különben nem fog világítani  semmi. Bekapcsoláshoz elég a helyzetjelzőt felkapcsolni.  Ha minden oké, akkor neki lehet állni a mutatók  átalakításához. Ha a mutatókat nem alakítjuk át a kívánt  hatást nem érjük el, bármilyen színt is válasszunk.  A kupak belső felén van két kis patent, ami rögzíti a  mutatóhoz a kupakot.  Ezt kipattintva, szét is lehet szedni. A mutatón lévő festékréteget, finoman lekaparjuk egy éles  késsel, majd a megtisztított mutatóra olyan fóliát  ragasztunk (aljára, oldalára), aminek belső fele is fényes,  hogy visszatükrözze az SMD LED által kibocsájtott fényt.  Csak a mutató tetejét nem ragasztjuk le, mert itt fog  látszódni majd a kék szín.  A kupak belsejébe is rakjunk egy kis fóliát, hogy a maximális fényerőt kapjuk!  Ezek után elkezdhetjük összeszerelni a rendszert.  Mielőtt teljesen becsavaroznánk a helyére, tegyünk még egy utolsó világítási próbát.  Ha úgy gondoljuk és látjuk, minden rendben, rakjuk össze teljesen.  Ha jól dolgoztunk, akkor nappal a mutatók ezüst színben pompáznak, sötétben pedig kéken.  Ha eljön az esti sötétség, gyönyörködhetünk a munkánkban! Budapest, 2008.01.30.  Nagy Attila   /Ropesz/ Ezt a leírást és a leírásban szereplő képeket is Ropesz nicknevű CARtársunk készítette. Ezúton is köszönet érte!